Bästkusten

Sitter återigen på tåget tillbaka till Eskilstuna efter några underbara dagar hemma hos min familj och mina vänner ❤️ det var verkligen välbehövligt att få träffa dem, bli ompysslad och ladda batterierna!

Eftersom jag bor x antal mil ifrån mina nära och kära blir det alltid full rulle när man åker hem, det är så många man vill hinna träffa. Har hunnit med och hälsa på mormor, min syster och Martin, Martina och min lilla xtra familj, Madde, Emil och lilla Meija! 
Det är verkligen sån terapi att komma hem till sitt barndomshem och att träffa de vänner som känner en bättre än vad man gör själv. Man kan ventilera om precis allt och man vet att man alltid får höra den hemska sanningen från dem, precis som det ska vara, love it! 


Hann även med Liseberg tillsammans med min syster, självklart testade jag den nya attraktionen och jisses vad roligt!
Everyday life | |
Upp