Strong is the new sexy..

 
Keep away from people who try to belittle your ambitions.
Small people always do that,
but the really great make you believe that you, too, can become great.
 

Känslan av utmattning, värken i kroppen och svetten som rinner längs med ryggen.. i love it! Träning gör så otroligt mycket för mig. Jag tränar inte för att nå några särskilda mål, jag tränar inte för att tävla, jag tränar för att jag mår bra av det, för mig är träning som terapi. När man väl går till gymmet eller tar en pw, får man en chans att bara släppa alla tankar och bekymmer och fokusera på sig själv och sin kropp. För att jag ska känna mig grym och få en bra förutsättning för träningen kräver jag två saker; en iskall Celsius, citron/lime och grymma träningskläder, ju mer färg desto bättre ; ) Jag äger inte ett enda helsvart linne eller tights, för mig är det viktigt med färg, jag blir pigg, jag syns, jag känner mig snygg! Många går till gymmet och vill vara i fred, jag är motsatsen! Jag älskar att prata med folk på gymmet, jag menar, det är ett ställe som jag spenderar otroligt mycket tid på, varför ska man då inte passa på att prata och lära känna folket där?
 
 
Nu ska ja dra ut på en pw med hög musik i öronen, kan inte bli bättre!
 
 
Workout | |
Upp