En bättre fredag

 
Det bästa med semestern är att det inte finns några "måsten".. Möjligheten att ta dagen som den kommer finns hela tiden och fredagen var precis en sådan dag. Hade precis kommit tillbaka till Eskilstuna och vaknade upp till klarblå himmel ♥ Hoppade i bikinin och packade ner hörlurarna, en filt, en bok och lite dricka och spenderade förmiddagen i parken precis vid mig, underbart, finns nästan inget bättre!
 
 
Efter några timmar var det dags att spendera lite tid på gymmet efter två veckors vila och jisses vad jag har saknat gymmet! Jag kör på Friskis & Svettis här i stan och det stället känns som mitt andra hem.. finns inget annat ställe som jag känner mig så bekväm och tillfreds på..
 
 
Avslutade sedan kvällen med bra sällskap och bio, såg den nya Jason Bourne filmen, riktigt bra!
 
....perfect ending!
Everyday life | |
Upp